ایمیل ,کرده ,ایمیلی ,تبلیغات ,دریافت ,بازاریابی ,فراموش کرده ,ارسال ایمیل ,کرده باشند ,بازاریابی ایمیلی ,ایمیل مارکتینگ

تبلیغات با ایمیل از بزرگترین روشهای تبلیغات روز جهان و از جمله تبلیغات اینترنتی است که امروزه توسط اکثر شرکتها، سایتها و افراد مورد استفاده قرار میگیرد زیرا بسیار سریع، ارزان، هدفمند و با امکانات و امتیازات فراوان است.

انتخاب با شماست اما با مقایسه صحیح بهترین را انتخاب کنید. بزرگترین شانس موفقیت تبلیغات هوشمندانه و همیشگی بودن آن است.

فراموش نکنید که شما فضای زیادی در مقابل چشم بیننده ایمیل خود دارید و در قالب یک ایمیل با طراحی خلاق میتوانید بالاترین بازخورد و سود را دریافت کنید و در ادامه مشتریان و علاقمندان جدید و خوبی را به لیست خود اضافه کنید.

هر کلیک ایمیل شما برابر با پول و سود بیشتر است. احتمالات فروش و موفقیت شما بسیار بالا میرود و شما با حجم انبوه بیماران و متقاضیان جدید برخورد خواهید داشت. از آنها خوب استقبال کنید و برای آنها محیط جذابی بسازید. با ایمیل مارکتینگ فقط بدنبال فیلتر کردن مشتریان واقعی خود باشید و میبایست برنامه ریزی شده و هدفمند از این تبلیغات بعنوان بخش مدیریت کمپین تبلیغاتی آنلاین خود استفاده کنید. در صورت علاقه سرویسهای تخصصی و جانبی ما را نیز مطالعه کنید. بعنوان مدیر یک مطب یا کلینیک و یا بخش تبلیغات بهتر است پس از آشنایی با برنامه بیشتر به فکر مطالب جذاب و تهیه یک طرح برنامه ریزی شده برای خود و تبلیغات جدید فوق العاده خود باشید و زمان را هدر ندهید.

کار ایمیل مارکتینگ یک کار فنی و زمانگیر میباشد که نیازمند دانش بالای اینترنتی میباشد. برای راه حل این مشکل بهتر است از نرم افزاری استفاده کنید که به شما قابلیت مدیریت آسان و تنظیمات هوشمند را ببخشد.

اگر جدیدا وارد دنیای بازاریابی ایمیلی شده اید، حتما هیجان دارید که ایمیل های زیادی برای مشتریان خود بفرستید. اما این عجله ممکن است باعث ارسال ایمیل به افرادی بشود که شما را فراموش کرده اند یا بدتر از آن، اجازه ارسال ایمیل به شما نداده اند.

ممکن است به طور اتفاقی ایمیل های نامناسبی برای آن ها بفرستید یا از عباراتی استفاده کنید که مخاطبان ایمیل را برنجاند. حتی اشتباهاتی انجام دهید که شما را به مشکلات ارسال اسپم دچار کند و قطعا نمی خواهید ایمیل شما به پوشه هرزنامه ها یا لیست سیاه برود.

  • نگرفتن اجازه

قبل از اینکه ایمیلی ارسال کنید، باید از تک تک گیرندگان اجازه داشته باشید. اجازه به این معناست که افراد از شما درخواست بازاریابی ایمیلی کرده باشند! قبل از اینکه زمان و پول خود را در برنامه بازاریابی ایمیلی سرمایه گذاری کنید، از مشتریان مجوز دریافت کنید. این کار آسان تر از چیزی است که فکر می کنید و منجر به شکایات اسپمی کمتر، امکان تحویل بهتر، کاهش مسئولیت قانونی و مهم تر از همه نتایج بهتری در باز شدن و کلیک لینک داخل ایمیل ها می شود.

برای گرفتن اجازه باید کاری کنید خود مخاطب آدرس ایمیلش را به شما بدهد. این کار معمولا به این صورت انجام می شود که در سایت مطلبی ارزشمند برای دانلود قرار می دهید و وقتی مخاطب می خواهد آن را دانلود کند، از او می خواهید آدرس ایمیل را وارد کند تا لینک دانلود برایش ارسال شود.بهتر است همانجایی که ایمیل مخاطب را می گیرید جمله ای نوشته باشید که شخص با این دانلود اجازه می دهد که ایمیل های از طرف سایت شما به او ارسال شود.البته پس از آنکه مخاطب اجازه داد و ایمیل هایی برایش ارسال شد باز باید این امکان وجود داشته باشد که مخاطب بتواند عضویتش را لغو کند و دیگر ایمیلی دریافت نکند.

  • عجله کردن

بزرگ ترین اشتباه زمانی روی می دهد که بازاریابان در یک لحظه تصمیم می گیرند ایمیل تبلیغاتی بفرستند و همان لحظه اقدام به ارسال ایمیل می کنند. آن ها طراحی مناسبی انجام نمی دهند. به محتوا توجه نمی کنند. نمی دانند عنوان ایمیل را چه بنویسند. عنوان ایمیل مهم ترین نقش را در باز شدن ایمیل ها دارد.

با این کار ایمیل های ناقص برای افراد زیادی ارسال می شود که هرگز در سایت شما عضو نشده اند، شما را فراموش کرده اند، به یاد نمی آورند که برای دریافت ایمیل های شما ثبت نام کرده باشند و یا سال ها خبری از شما نداشته اند. سپس چه اتفاقی می افتد؟ آن ها در برنامه ایمیل خود روی دکمه «این هرزنامه است» کلیک می کنند. تحقیقات نشان داده است که ۱۰ تا ۳۰ درصد گیرندگان حتی در مورد ایمیل های درخواستی خود این کار را انجام داده اند، زیرا فکر می کردند تنها روش موثر برای انصراف از عضویت در فهرست همین است. قبل از اینکه ایمیل خود را ارسال کنید، مطمئن شوید از هرنظر شرایط مناسبی دارد.

  • فرض اینکه که مخاطبان شما را می شناسند

شاید یک فرم های ثبت نام ایمیلی زیبایی طراحی کرده اید و عده ای هم آمده اند و این فرم را پر کرده اند و آدرس ایمیل شان را در اختیارتان قرار داده اند. اکنون می خواهند ایمیل هایی ارسال کنند. اگر چه آن ها به طور مسئولانه ای اجازه هر یک از گیرندگان را قبل از ارسال ایمیل دریافت کرده اند، احتمال زیادی وجود دارد که این افراد ثبت نام و عضویت خود را فراموش کرده باشند. درنتیجه هنگامی که به طور ناگهانی خبرنامه های ایمیلی را دریافت می کنند، فرستنده را به عنوان اسپمر گزارش می دهند. این اتفاق بیشتر از آنچه تصور کنید روی می دهد. اگر مرتبا با اعضای فهرست خود تماس برقرار نمی کنید، گیرندگان قدیمی ایمیل ها شما را تقریبا فراموش کرده اند.

نکته دیگر آن است که ما ایمیلی می فرستیم و می گوییم: «ژان بقوسیان این هفته در کارگاه آموزشی ترفندهای بازاریابی اینترنتی را آموزش می دهد». فرض ما این است که اعضای سایت دیگر حتما ژان بقوسیان را می شناسند. ولی این فرض کاملا اشتباه است. شما در متن هر ایمیلی که می نویسید فرض را بر این بگذارید که دریافت کننده ها به هیچ وجه با شما، برندتان و محصولات آشنا نیستند. در متن ایمیل بسیار مفید و مختصر به تمام اطلاعات لازم اشاره کنید تا امکان کلیک شدن لینک های داخل ایمیل افزایش یابد.

نظرات خود را در زمینه بازاریابی و جذب بیمار در اینستاگرام دکتر لینک با ما به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط :

اشتباهات معمول بازاریابی در شبکه های اجتماعی

رازهای سنجش نیروی انسانی در کلینیک و مطب

اصول تبلیغات پزشکی برای میخکوب کردن بیماران

کمپین های درمانی دکتر لینک

منبع اصلی مطلب : آینده تکنولوژی های پزشکی
برچسب ها : ایمیل ,کرده ,ایمیلی ,تبلیغات ,دریافت ,بازاریابی ,فراموش کرده ,ارسال ایمیل ,کرده باشند ,بازاریابی ایمیلی ,ایمیل مارکتینگ
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

سایت : آشنایی با ایمیل مارکتینگ و اشتباهات تازه‌کارها